Často kladené otázky » Poškozená zásilka
Poškozená zásilka

Poškozená zásilka

Při převzetí zboží si zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, zjevná poškození). Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku od přepravce převezmete, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu.

Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce převezmete a toto nezapíšete do předávacího protokolu, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána. Přebírejte tedy zásilku od přepravce obzvláště pečlivě a sebemenší poškození – i přepravních obalů – s přepravcem zapište.

Pokud Vám není při převzetí umožněno zboží vybalit z původního obalu a zjistit případné vady zboží, jste povinni toto učinit nejpozději do tří dnů,  V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly potvrzeni o doručeni a neprodleně nás kontaktujte na telefonním čísle +420 722 464 589 nebo e-mailem na adrese info@ielectro.cz Vašemu problému se budeme ihned věnovat a oznámíme Vám další postup.

 

NGNlZjY5MT